sobota, 7 listopada 2015

Doll meets world/last halloween/I' hate you,beacuse I' Love you♥

Ohayo^^
Tak więc ja i Pingwin bylismy w Warszawie na "clarkson hammond & may live at verva street racing"
Wydarzenie jak zawsze było super!
Przechodząc po mieście (po moście do centrum jakby cos) zauważyłem dziwne zainteresowanie mną przez.....chłopaków....tak.
Ciekawie kilkoro chłopaków się za mną odwracało,miło ,choć jestem hetero,ale miło.
Tak więc chłopaki podnieśli moją samo ocenę.
Miło,żadna dziewczyna (Zuza nadal Ci nie wierzę) na mnie nie zwraca uwagi,a chłopaki o wile,no nie powiem,szkoda,że nie odwrotnie...
Teraz kilka zdjęć z halloween i lecimy z historyjką,czyli gwoździem wpisu.




A teraz przedstawiam wam kolejną historyjkę...
-Alicja słuchaj,ja ciągle o tym myśle,o tym co się wydarzyło na plaży.
O tym pocałunku i naszej wspólnej nocy..Ja...

-Nie mów nic,coś nas poniosło i juz nigdy tak nie zrobię.
Przepraszam,Cię nie wiem jak ja mogłam..
-...Cię kocham 

-*AAwmmwm*
- Nic nie mów,Alicja kocham Cię ♥ Zawsze Cię kochałem i nigdy nikt nie był w stanie Cię zastąpić.
Alicja kocham Cię....

-Kocham Cię ♥


5 komentarzy:

  1. Awww, jacy oni są uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam ci już, że jestem kompletną rura? Tak, przeczytałam sobie wczoraj wpis a komentuję dziś, jestem normalnie ZACHWYCONA. ;-;
    Co do zdjęć to wiesz dokładnie co myślę, bo mamy deal i widziałam je wcześniej, jedno nawet rozjaśniałam! >bądźcie dumni XD<
    I uwierz mi noooo... ;n;

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, jak słodko. Jejku <3 Strasznie fajne zdjęcia, takie klimatyczne.
    A czo do tych chłopaków.. Powinieneś to przemyśleć, haha XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo.... Jaka słodka historyjka, a kostiumy na halloween też spoko.
    Chyba tak to jest, że myślimy, że nikt nie zwraca na nas uwagi (ta płeć którą się preferuje), ale w rzeczywistości pewnie gdzieś tam jest jakaś dziewczyna, która jest zbyt onieśmielona by zagadać, albo powiedzieć, że się jej podobasz. Każdy tak pewnie ma. Przynajmniej lubię tak sobie wmawiać żeby nie było mi zbyt smutno :)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne kolorki ma ten długi wig!

    OdpowiedzUsuń