sobota, 14 listopada 2015

Meet!

Ohayo!
W środę bylem u Zuzy (http://zuziaczkowyblog.pinger.pl/)
Ze mną rzecz jasna musiało przybyć kilka dyniek ,a konkretnie Alicja,Soff oraz Pingwin,chłopaki zostali w domu,gdyz się nie zmieścili do plecaka XDD
Zapraszam:


-Skarbie co ty odpie...znaczy co ty wyprawiasz?


-*JESTĘ DZOWNICOM*
-Aha...zakadaj buty idziemy do Zuzy,pobawisz się z Ulką,bo twoje zabawy zaczynają mnie martwić..
-Ale zżędliwy babsztyl...
-Co ty mówisz?
-Nic nic ,moja kochana siostro..


U Zuzeła^^








-Jesteśmy dzownicami!

Dzięki Zuza za zaproszenie,następny wypad dyń u mnie ^^


W takim razie życzę wam udanej niedzeli,bo tylko tyle zostało z weekendu :/
Dobranoc ♥

8 komentarzy:

  1. Pingwin! Alison! Ulka! Awuuu. Jestę dzownicom xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już zdjecia co prawda, ale nie wszystkie ;D Musiało być super ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :D Zapraszam http://love-mymirror.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu zapomniałam skomentować 😂
    Tak więc - bylo super duper, polecam Kube xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, "DZOWNICOM". xd

    Przez całą historyjkę się śmiałam, a ja się rzadko śmieję, więc gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, ale genialne są te lalkowe-buciki na początku wpisu! Też muszę sobie takich poszukać, jeżeli zdecyduję się jednak zbierać lalki (zaczynam o tym poważnie myśleć, hahah). Mega super zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia :)
    meet musiał być naprawdę udany :)
    Pati z bloga http://dolllover28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki^^
    Taki meet to Mi się marzy:), tylko bez "dyńki" byłoby mi trudno:P
    Ps. Serdecznie zapraszam do mnie:
    lalkowo-miniaturowo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń