piątek, 23 października 2015

Lalkuje już rok! Happy brithday to me and welcome Yumi ♥

Ohayo!
Miałem przerwę od lalkowania kilku tygodniową spowodowaną przez naukę i natłoch zajęć ,lecz już powracam i znów stawiam lalki na pierwsze miejsce.
Miałem również urodzinki,na którę ktoś przyjechał,spodziewał się ktoś?
Ja jak zawsze ostatni ...
W moje urodziny spełniły się obawy co do przyjaciół,nikt oprócz jednej osoby o nich nie pamietał -_-
Tą jedną osobą była najlepsza dziewczyna jaką poznałem :)
Jeżeli to czytasz i jesteś również czerwona,że to piszę,to wiedz,ze to ty.
Jak już wracałem do domu w mokrych glanach i cały przemoczony to całe rozczarowanie z dnia urodzin w szkole mnie dopadło...
Aż wieczorem zajrzałem na FB za na radą mojej siostry i wtedy mnie dopało wzruszenie,wszytskie osoby ,nawet te z którymi nie utrzymywałem kontaktu zaczeły składać mi życzenia dodawając moje stare zdjecia i pisząc o wspomnieniach ze mną,wtedy wzruszyłem się kompletnie,
Ci którzy czytają mój blog mogą przeczytać również podziękowania.
Dzięki z całego serca LOPSIE :''''')
Kilka czytelniczek mojego bloga nawet mi złożyło życzenia,jeju nie wiedziałem,że inni też czytają ten blog,dziękuję bardzo ♥
A teraz nie przedłużając...
Zapraszam

-Gdzie ja jestem?

-Tam ktoś idzie!
-SZYBCIEJ SZYBCIEJ MOJE NOGI!
*KILKA MINUT PÓŹNIEJ I DROGI Z MATTHEWEM*

*Le zaprowadza ją do pokoju*
-Ej dynki jakaś młoda się do mnie przyczepiła..

-YUMI MATKOBOSKA AHGTAFAYDFAY TO TY ♥
-Tak Soff to ja *ałała*

Jak już dziewczyny się przyzwyczaiły do siebie w jednym pokoju
-Allleee się cieczę,że tu jesteś tak długo Ciebię nie było..
-Ja teźź,ale opowiadaj ten isul ma dziewczynę.?
-Alee..ty..za..młoda...on...friend..zone...ii...zły...poomysł
A teraz przedstawiam Muchomora/Pingwina
w prawdzie ma na imię Yumi,ale  jest taka urocza i nazywam ją Pingwin ,bo ma taką twarzyczkę a sama wygląda jak muchomorek



A tu wszystkie dynię wspólnie ♥ aww ♥





Jak już mówiłęm,przez długą przerwę mam dość sporo weny
i będzie pewien wpis o Matthewwie,choć tylko jedno zdjęcie jest dla nastroju 




Zrobiłem też zdjecie na konkurs,co prawda go nie wygrałem,ale zdjęcie ma swój klimat ♥



A teraz zdjęcie mojej najukochańszej dyńki ♥



Do napisania ♥ u ♥

12 komentarzy:

  1. Pamiętałam. CZYŻBY TO BYŁO O MNIE?! XD <3
    A ta dalka jak juz wiesz z fejsbuków i ze szkoły jest taka aphdiahsushsjoaos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci składałam życzenia na fejsbuku :3
    Mała jest śliczna, już ją widziałam, ale ciii XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupujesz lalki itp? Są śliczne *3*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy o kogo Ci chodzi xD
      Matta wyczaiłem na olx.
      Sophie na serwisie,na którym częściej bloguje,na pingerze.
      Alicje i Jamesa na Amerykanos.
      A Muchomora-nową na allegro :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! I owocnego lalkowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! Stooo laaat!
    Odkryłam Twojego bloga całkiem niedawno i jestem pod wrażeniem! c:
    Masz cudowne lalki, a Yumi jest taaaka słodka! Zazdroszczę. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. STO LAT STO LAT....
    Yumi jest naprawde urocza. Jaki to model dalki?

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat :) Yumi jest przesłodka :) zapraszam do mnie nowy post :) http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń