piątek, 13 lutego 2015

Plener Kazimierski^^

Ahoy! Dzisiaj byłem w Kazimierzu Dolnym z Sophie na plenerze i pokaże wam wyniki z dzisiejszego pleneru. 
Ludzie są wścipskimi debilami ,przytoczę wam dialog: Gruba babka z dzieckiem i obleśnym mężem siedzią na ławce i się macają ,ja z Mamą przechodzę z Sophie w ręku ,a baba mówi do brzydkiego dziecka : 
-Zobacz jaką ma śliczną laleczkę ta dziewczynka. 
Myślałem,że coś mnie trafi ahgrr,tylko przywalić w *ryj*No więc dodam wam wyniki Kazimierskiego pleneru  Enjoy: 






5 komentarzy:

  1. Ehh, ludzie są straszni...najważniejsze, że zdjęcia ci fajnie wyszły :) Sophie wygląda pięknie w tym wigu *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz jak byłam z Hanako na zdjęciach ''w miejscu publicznym'' to jakieś dzieciaki mniej więcej w wieku 15-18 lat śmiały się ze mnie, że bawię się monster high.. Czy ludzie nie widzą różnicy między pullipem a monster high? ;;w;; ......
    Zdjęcia bardzo fajne. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta twoja Sophie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrr.. nienawidzę takich ludzi ._.
    Sophie tak ślicznie wygląda w tym wigu <33

    OdpowiedzUsuń