niedziela, 2 sierpnia 2015

Wróciłem...na krótko

Ohayo ^^
Wiem..blog zarasta kurzem,ale już wróciłem  
We Włoszech było cudnie <3 
Ale to już inny wpis c' nie? 
Kupiłem dla dyń tam nowe trampki ^^ 
Pojutrze czyli we wtorek planujemy kolejnego meeta i po moim kolejnym odejściu też(wiem,pewnie nie wiesz,ale będę męczył Cie przez całe wakacje  ) 
Oraz biorę udział w konkursie u Marshiee 
http://madziunia612.pinger.pl/ 
Niezbyt zrozumiałem co mam skopiować między gwiazdkami,więc przepraszam Cię Marshiee  
A oto i moja praca,jest to MV 
https://www.youtube.com/watch?v=y0PfzcpnbfQ
A dziś dodam nowe zdjęcia Alicji <3 
Zapraszam  



W środę wyjeżdżam ,ale z rodzicami i to z DYŃIAMI 
.Więc zdjęcia będą oj będą,chyba,ze Alicja utopi Jamesa w Bałtyku -_- 
To do zobaczenia i relacji z meetu z Zuzełem^^

3 komentarze:

  1. Alicja utopi Jamesa, boję się O.o xD
    Czekam na fotki z wyjazdu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja jest śliczną modelką, aw♥
    Czekam na relację z meetu;D

    OdpowiedzUsuń